Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

 img_7143.jpg

img_7144.jpg

 Egy barátom a saját webshopjában árusít fűtőszálakat és ezekből kaptam tesztelésre három fajtát. Mivel egy ilyen teszt nagyon szubjektív, ezért fontosnak tartom leírni, hogy miket használok már évek óta, MTL (szájból tüdőbe) módban:

  • Hordozásra egy Wismec Reuleaux RX200s: Ez egy 3 cellás mod, elvi maximuma 250 watt, de 14-18 watton használom általában 2 napig egy töltéssel. Alacsony cellafeszültségnél is jól teljesít.
  • Otthonra eVic VTC Mini és eVic VTwo Mini, több darab. Merülés esetén cserélem a modot a patron alatt.
  • Kanger Subtank Mini egy szűkítő driptippel és maximális levegőnyílással, de a mai patronokhoz képest így is sokkal kevésbé levegőzik.
  • Dripre egy Taifun GT II alapú dripper, ugyanolyan szűkítő driptippel. Meglehetősen nagy a kazántere, könnyű szerelni és akár dupla coil is elfér benne.

Több éves tapasztalat alapján még télen is sűrűn vattázom a Subtank Minit és kb. 5 perc egy vattacsere. Ebben benne van a "leves csatornák" kialakítása is a kazán oldalsó lyukainál.

Mindegyik fűtőszálat legalább három vattacserével, többféle minőségű vattával és folyadékkal használtam, így hosszabb távon próbáltam ki.

img_7147.jpg

 

img_7154.jpg

 9-15 és 12-18 watt

 A fűtőszál szerelése és a vatta kialakítás és cseréje nagyon egyszerű, mintha mindig ezeket használtam volna. Beszereltem a fűtőszálat, rámértem és levágtam oldalról a felesleget. A 9-15 wattos kb. 1 ohmos és 14,5-15 watton tűnt a legjobbnak. A 12-18 wattos kb. 0.7 ohmos és akár 15 wattal megelégszik, de 18 watton is jó volt. Mindkettőről leírhatom, hogy a kis kazánban, MTL-hez nagyon jól használható.

18-25 watt

  A három közül ez a legérdekesebb darab, mert míg a másik kettőt ismerősként kezeltem, ez jelentősen eltér azoktól. Eleve vastagabb a huzal, ami nagyobb felületet jelent és nagyobb, illetve melegebb gőzt is.
A Subtank Mini kazánja elég kicsi és az oldalsó csavaroknál is kevesebb hely van a coilt rögzíteni, így többet kellett igazgatni, hogy ne érintkezzen, ahol nem kéne. A nagyobb huzalfelület miatt lazábban vattáztam és a kazán oldalsó lyukainál is több helyet alakítottam ki a folyadéknak, ezzel biztosítva, hogy a fűtőszálon belülre is mindig eljusson a leves, mert különben hamar kiégne.
18 wattnál is használható volt, de éreztem, hogy nekem ez kevésbé való a Subtank Minibe és inkább a dripperbe kéne tenni. A sejtésem bejött és ott mutatta meg igazán, hogy mire képes. Az egycellás modoknál is hamarabb hamarabb érzékennyé vált a merülésre. Ahol a 12-18 wattos fűtőszál a maximumánál is jó volt, ott ez már érezhetően gyengébb gőzt adott.

Konklúzió

Mindhárom jó volt, de eltérő célra. Az alacsonyabb wattot igénylők egyértelműen a kis kazánban, illetve MTL használatra valók. A 18-25 wattos inkább egy nagyobb kazánterű patronban, vagy dripperben teljesít igazán és DTL (egyből tüdőre) használatra sem zárnám ki. Ennek figyelembevételével ajánlom mindhármat.

A fűtőszálak megvásárolhatóak a webshopban, ami a cikk írásának pillanatban csak angolul érhető el:
http://claptonfactory.eu/shop/

Szerző: Serrin  2019.12.26. 23:30 Szólj hozzá!

Címkék: teszt linkajánló ajánlott coil e cigaretta e cigi ecigi hardverteszt fűtőszál ecigaretta

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9815367212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása