Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

http://blosscig.com/eldobhato-cigarettak

Még a nyár folyamán kaptam tesztelésre egy Bloss eldobható e-cigarettát. Leírom először a technikai részleteket, de igazából ennél a típusnál nem ez a lényeg. Hossza 11 mm, átmérője 9,6 mm. A beépített, nem tölthető akkumulátor 380 mAh-s, ami 400 slukknak felel meg. (2 másodperces slukkokal mérik, ezt a Párásító podacestből tudtam meg.) Az egész egyben van, a patrontész (vatelines) is beépített. Puha műanyagból van, ami hasonló érzést kelt, mintha egy analóg cigarettát szívnánk. A végén egy B betű világít kéken használat közben. Kifejezetten könnyű, de igazbából nincs benne olyan, amitől nehéznek kéne lennie.

A dobozában a jobb oldalon egy külön visszazárható tokban található és még külön van egy gumikupak is, ami megakadályozza, hogy a vatelin kiszáradjon.

Nálam a Tobacco ízű, nikotinmentes járt. Édes, fűszeresebb dohányíze volt TH nélkül ugye. A slukkokat nem számoltam, de 3 napot is ki tudtam vinni a strandra (inkább ezt mint a Vamot a GT2 klónnal), persze csak olyan szinten használtam, mintha analóg lenne, mert láncvapelésre alkalmatlan. A tok, meg a kupak is jól jött, mivel amikor nyaralni voltam, akkor ki tudtam vinni a strandra és nem lett piszkos maga a szipkarész.

Teljesítményben és egyéb tulajdonságaiban nyilván nem hasonlítható a 18650-es módra tett RBA/RDA kazánokhoz, de a gőzmennyiség meglehetősen jó volt és az ízre sincs okom panaszkodni. Nem is vetélytársa a komolyabb készülékeknek és az ára (1490 Ft) sem ezt mutatja. Kipróbálni, dohányos ismerősnek ajándékként kiváló lehet, vagy egy szórakozóhelyen is el tudom képzelni ezért az árért.



Szerző: Serrin  2015.08.29. 19:10 Szólj hozzá!

Címkék: teszt ajánlott eldobható e cigaretta e cigi ecigi disposable ecigaretta eldobható elektromos cigaretták eldobható elektromos cigaretta bloss bloss disposable

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr77746380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása