Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png


A kazánt a Vape42 webshopból rendeltem 600 Forintért. Ott Halmizer Evolutionnek hívják a patront, de a Helix V3 az elterjedtebb név és én is így fogom hívni a tesztben.
A Helix V3 egy régi fajta patron, de még a kezdőkészletekben gyakran előfordul. Alapesetben SC (single coil, egyszeres fűtőszálas) a hozzá adott patron, de rendelhető külön DC (dual coil, dupla fűtőszálas) is.

A kazánban a fűtőszálak egymás fölött helyezkednek el és az üvegszálak is egymásra merőlegesen, lógnak ki. Elég szűkös a hely a kazánban, nyilván másképp nem lehetett megoldani. Töltésnél elgondolkoztam, hogy meddig legyen benne folyadék, mert az alul lévő üvegszálat ellepi, amitől lehetséges megfolyás, de nem csinált ilyet nekem.

A DC az SC-hez képest sokkal nagyobb gőzt ad, ezzel verseng a BCC patronokkal is, de az íz egy BCC/BDC-ben sokkal jobban kijön. Viszonyítási alapnak az Aerotankot vettem 2,0 ohmos SC kazánnal, de a megállapítás igaz az Aspire BDC-re is.
Első körben mindenféle mérés nélkül egy eGo-C Twistre tettem, mert valószínűleg így használják inkább a Helixeket. Ez az akkumulátror VV-s (VariVolt), tehát állítható a feszültség. A DC kazán ellenállása 1,8 ohm (mérés szerint is annyi) és 4 volton (8,8 watt) kicsit égetett, akkor is, ha teljesen feltöltöttem. 3,7 volt (7,6 watt) esetén nagyon kellemes a gőze, de még 3,3-nál sem volt rossz a sima Helix patronhoz képest. eVicen is ugyanezt produkálta.
Mivel 4 volt körül égetett, ezért szabályozatlan (4,2 -> 3,3 volt) eGo akkumulátoron kezdetben égetni fog, ezért arra inkább az SC, régebbi kazán jobb választás.

Kevesebb lötyinél döntögetés van sajnos, de ez minden felső fűtőszálasra igaz és kb. felénél érdemes újratölteni. A dupla fűtőszál miatt az e-liquid nagyon gyorsan fogy, kb. 10 percenként töltöttem rá 3,7 voltnál is. Ez már lassan közel áll a dripeléshez, mert a Helix teljes űrtartalma 1,6 ml. A gyakori feltöltéssel az íz is gyorsan cserélhető.

Kinek ajánlom?
- Akinek csak Helixe van, annak jó és olcsó megoldás, mert egy kazáncserével mintha egy másik patront kapna. Ahogy fent is írtam, szabályozatlan eGo, illetve mecha mod esetén égethet.
- Egy VV-s, vagy 3,7 voltra, vagy alacsonyabb feszültségű eGo akkumulátorra egy fiókban kallódó Helix a DC kazánnal könnyű összeállítás nyárra. Nem húzza le a rövidnadrágot 10 ml lötyivel sem.
- Tartaléknak is alkalmas, ha a fő patronnal/kazánnal gond van.

Szerző: Serrin  2014.07.22. 20:51 Szólj hozzá!

Címkék: teszt helix ajánlott review hardverteszt dual coil helix v3 halmizer hal-mizer

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr606535781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása