Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png


http://vape42.hu/termek/aspire_bdc_nova-ss_18_ohm.html

Hozzá való kazán:
http://vape42.hu/termek/aspire_bdc_18_ohm_kazan.html

Ebben a tesztben egy érdekes újdonság következik, mert egyben alsó fűtőszálas, dual coil (dupla fűtőszál) és vatelines is egyben. A vatelinest nem úgy kell érteni, hogy folyadékot az tárolja, hanem csak a kazánon belül található. Több változata is van, én a Vivi Nova méretűt vettem, aminek a palástja teljesen kompatibilis és ezt igazolom is, mert egy átlátszóra kicseréltem és rendben volt azzal is, illetve Vivi Nova V2-n is jó volt a fém palást. Lehet még venni átlátszó palástút és eGo méretűt is. A patronokba szabványos 510-es drip tip illik és kapunk hozzájuk egy műanyag feketét.

Többféle feszültséggel kipróbáltam és 4 volt, illetve afelett túl erős lett a TH és túl meleg a gőz. Kb. 3,4-3,8 volt körül jön ki legjobban az íz-TH egyensúly. Gyakorlatilag egy stabilizált eGo-n is jól használható már, ami nem minden dual coil patronról lehet elmondani. A vatelin miatt gyakrabban kell cserélni a kazánt (legfeljebb 2 hét), de a tényleg finom ízt, nagy gőz kárpótol ezért. Új állapotában sokkal jobb, mint a Vivi Nova, vagy egy Evod. Amikor kb. 1 hetes a kazán, akkor az vatelines elhasznált íz jelentkezik, amit a kis patronokból ismerek.

Az utóbbi időben sok patront próbáltam ki, de ez egyértelműen kiemelkedik a többi közül. Valószínű azért is jött be nekem, mert a vatelineseket kedvelem, de mostanában ebben a kategóriában ritka az újdonság. Ezen kívül ez a patron egyesíti a vatelines és az alsó fűtőszálasok előnyeit is. Folyást nem tapasztaltam, de mostanában az újabbaknál ez ritkább is. Egyedül az 1-2 hétig használható kazánt találtam hátránynak, de ezt elnézem neki és havonta kb. 3 kazán nem akkora kiadás, hogy ne érje meg a minőségért. Nagyon szivesen ajánlom mindenkinek.

Szerző: Serrin  2013.11.16. 17:18 Szólj hozzá!

Címkék: teszt ajánlott nova vivi bdc hardverteszt vape42 vivi nova v2 vivi nova Aspire BDC Nova-SS 1.8 Ohm aspire bdc

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr775637856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása