Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Van a Facebookon egy csoport, ahol akkumulátor, stb. javításban tudnak segíteni. Mindezt ráadásul ingyen. Ha valakinek bármilyen ecigis, javítható hardvere lenne, akkor érdemes ott körülnézni és kérdezni.

https://www.facebook.com/groups/ecigi.szerviz/

Szerző: Serrin  2013.10.16. 21:05 2 komment

Címkék: facebook linkajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr915578474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Istvan Vincze 2016.05.15. 21:08:01

mindenkinek szép estét. Bajban vagyok. Vettem egy goblin minit.Egy egyszerű érthető segítséget szeretnék kérni. Harmadik napja kinlodom hogy alul ne csöpögjön. Néztem videót talán úgy is csináltam de még is csöpög de elég szépen. Nem jövökrá mit rontok el.Kérlek bennetek érthető ötletet adjon valaki hogy tudjam használni. Előre is köszönöm sürgős enne.

Serrin 2016.05.15. 21:17:28

Szia!

Nekem ilyen nincs (egyedül csinálom a blogot) és így nem tudok segíten. Ajánlom a fórumot, vagy a fenti csoportokból bármelyiket.
süti beállítások módosítása