Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Először is köszönöm a http://e-cigaretta.webaruhazextra.hu/ webshopnak, hogy megkaptam tesztelésre a  készletet. A következőkből áll:

eGo VV PT
900 mAh-s akkumulátor, ami tölthető eGo töltővel és mini usb kábellel is. PassTrough (mini usb) esetén töltés közben is lehet használni és tartja a beállított feszültséget és ezt a tűzgombbal lehet beállítani a következő módon, ha kikapcsolt állapotból indulunk:
- 5 click: bekapcsol, a led piros és 3 volt.
- Újabb 5 click: a led lilán világít, 3,5 volt.
- Megint 5 click, a led kék és 4 volt.
- A következő 5 gombnyomásra kikapcsol.
Ez az akku kb. egy napos használatra elég, ha közben nem tudjuk tölteni.

Mini usb töltőkábel
Ez egy szabványos kábel, használható  bármely usb porttal, akár számítógépről, akár egy 220 voltos adapterrel és a hozzá adott autós, szivargyújtós töltővel is. Ahogy írtam, ezzel töltés közben is tudunk gőzölni.

Szivargyújtós töltő
Szabványos usb átalakító autóba, de nem csak ecigit és telefont tudunk táplálni vele, hanem tabletet is, mert egy amperes.

Kanger Evod
Aki használt korábban Budot, annak a fekete palást és a két betekintő ablak ismerős lehet ezen a patronon is. Természetesen ez már teljesen felújítható és három részből áll: palást, alsó fém gyűrű és a kazán. A kazán tartalmazza az 510-es csatlakozót is, tehát annak cseréjével új csatlakozót is kapunk. Ettől még eGo méret és nagyon jól illeszkedik az akkumulátorra.
Ízvisszaadása kb. a méretben hasonló patronoké (Helix V3, BCC Mini). A gőzmennyiség nagyon jó, mert az eGo meneten van két kicsi lyuk és azon megfelelő mennyiségű levegőt kap.
BCC patron (Bottom Coil, alsó fűtőszálas), tehát a töltése is ismerős lehet annak, akinek hasonló működésűje  van: leszedjük az akkuról, fejjel lefelé állítjuk, lecsavarjuk az alsó gyűrűt (ami most felül van) és a függőleges cső (ami a palástban van) jelzi, hogy meddig tölthetjük. Értelemszerűen a belső cső tetejéig, mert különben kifolyik a szipkán a többlet.
Ha leszednénk az akkuról, akkor arra figyeljünk, hogy a palást könnyebben lecsavarható, mint maga a patron, ezért kezdetben előfordulhat, hogy a palástot csavarjuk le, de 1 napos rutin után ez nem fordul elő. Ha olyan módra tennénk rá, amin az eGo csatlakozó körül van véve magas karimával (mint pl.: nálam az iGo), akkor ajánlok egy 510-eGo átalakítót is használni, mert sokkal könnyebb leszedni és nem áll fenn az a veszély sem, hogy szétszedjük közben a patront.
A palástnak ugyanolyan kellemes érintésű gumiszerű fekete borítása van, mint a legtöbb eGo akkunak és a szipkája beépített, nem cserélhető. Létezik a patronból fémszínű változat is. Igazából ez nem gond, mert az átlátszó megoldás nagyon kényelmes és  jól néz ki. 1 hét alatt nem tapasztaltam folyást, de ha nem szívjuk ki a gőzt rendesen, akkor kondenz keletkezik, mert tényleg hosszú a szipka.

Tartalék kazán
A kazán felújítható, mint a legtöbb mostanában kapható patronnál, de van benne egy tartalék is, ha valaki nem akar vele bővebben foglalkozni.

Zippzáras eGo tok
Erről nagyon nincs mit írni, nyilván nehéz megkérdőjelezni a hasznosságát.

10 ml e-liquid
Szerintem ezt sem kell magyarázni, de ha valakinek még nincs tartalék lötyije, akkor érdemes venni még mellé másikat, lehetőleg többféle ízt.

Magyar használati utasítás
Nagyon egyszerűen kezelhető a készlet, de a töltési módok és a beállítható feszültségek miatt kezdők hasznát vehetik a leírásnak.


Mitől is autós készlet ez? Az autós töltés, a feszültség tartásával egyenletes teljesítményt nyújt, de annál fontosabb jelen esetben, hogy ez egy kézzel kezelhető. Ugye a legtöbb VV-s eGo akkumulátoron alul lehet tekeréssel állítani a feszültséget, de az két kezet kíván, míg ehhez egy is elég az öt gombnyomáshoz. Vezetés közben nyilván nem lehet elengedni a kormányt. Azt azért leírom, hogy a patronban folyadék betöltéshez mindenképpen két kéz kell, tehát azt ne vezetésnél csináljuk, de az Evod tárolókapacitása miatt erre nem is nagyon van szükség.

Az Evod patron és az eGo akku tényleg jól működik együtt, de természetesen a jelenlegi fő patronommal a Vivi Novával is kipróbáltam. Ugyanaz az eredmény jött ki mindkét patronnal, vagyis a gőz növekszik a feszültség emelkedésével és a TH is változik a következő módon: 3 volt - nincs th, 3,5 - kellemes th, 4 volt - túl erős.
A patront próbáltam egy 3,3-3,4 voltos, stabilizált eGo akkumulárorral és azzal is jól teljesített.
m
Abban az esetben javaslom egy második akku vételét, ha még nincs és nem tartózkodunk állandóan usb port közelében, mert azért egy nagyobb dohányosnak (egy doboz, vagy annál több cigaretta) ez önmagában, töltés nélkül kevés lehet. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha valaki láncvaper.
Ha veszünk egy második eGo PT akkut, akkor is árban kb. egy kétakkus készletnél tartunk, de autós töltőt is kaptunk. Arra érdemes ügyelni, hogy a készlet nem tartalmaz eGo töltőt, csak mini usb kábelt, tehát ha nem PT-s akkut veszünk, akkor egy sima eGo töltőt is kell venni mellé.

Kezdők is nyugodtan megvehetik a készletet, mert az eGo tökéletesen megfelel nekik is és a patron sem bonyolult darab. Haladóknak jó kiegészítés autóban történő használatra és náluk meg sokszor már eleve adott a tartalék akkumulátor és az eGo töltő.

Szerző: Serrin  2013.10.03. 22:23 Szólj hozzá!

Címkék: teszt ego ajánlott kezdőknek hardverteszt [updated] e-cigaretta.webaruhazextra.hu ego vv pt 900mah ego vv pt kanger EGO autósszett autósszett Evod

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr805550668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.