Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png


http://www.ecigimester.hu/
http://www.herbaliquid.hu/

A napokban jártam az Ecigimester egyik boltjában a Soroksári úti Tescoban.  (Bp., IX. ker., Koppány u. 2-4.) Azt mindenképpen láttam, hogy bőséges készlet volt a webshop kínálatából (ez a fotókon is látható) és nem csak vásárlásra van ott lehetőség, hanem komoly technikai segítséget is lehet kapni. Nyilván a segítség mértéke az adott bolt eladójától függ.
A többi üzlet kínálata hasonló, csak a készlet tér el, mert bár ugyanazt szállítják ki mindenhova, de mindenhol más fogy, ezért vannak eltérések. Nem csak Budapesten vannak boltok, hanem vidéken is és a teljes listát megtaláljátok a webshop oldalán.

Eltöltöttem egy kis időt ott, beszélgettünk és néhány extrább kazánt kipróbáltam. Egy technikai problémámat is megfejtettük, amit most itt megköszönök. Aminek még nagyon örültem, hogy este is nyitva van a pult, így a  dolgozó ember is oda tud menni még időben. Én elég sokáig dolgozom, így ez nekem gyakran probléma szokott lenni.

Egy érdekesebb, mechanikus pipa mód különösen megfogott, ami 18350-es akkumulátorral megy. A szokásos módon, alul cserélhető az akkumulátor és a tetején van a mechanikus gomb. Aki szereti a pipa formát és a fém test is bejön neki, annak ajánlom figyelmébe:


A többi boltjukban nem jártam, ezért elsődlegesen erről az üzletről írtam, de ugye a készlet hasonló a többiben. Szerintem a kezdők és a láncvaperek is ott megtalálják ott amit keresnek és igen hasznos segítséget kaphatnak, ha kérdésük, vagy problémájuk van a készülékükkel. Ezáltal ajánlom mindenki figyelmébe ezeket a boltokat is.

A teljes galériát itt találjátok:
https://picasaweb.google.com/104859332824034559174/Boltok_ecigimester?authuser=0&feat=directlink

Szerző: Serrin  2013.09.15. 22:51 2 komment

Címkék: boltok linkajánló ecigimester ecigimester.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr755516036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lőrincz János István 2017.05.17. 16:14:08

Sajnos,ahogy az lenni szokott,Dunaújvárosban még várni kell egy párévet,hogy az első bolt kinyisson.

Serrin 2017.05.17. 16:15:36

@Lőrincz János István: Főleg most, hogy korlátozták az eladást.
süti beállítások módosítása