Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Erről a patronról eredetileg a teljes iGo készlet tesztjében akartam írni, de szerintem megérdemel egy külön cikket, mert a BCC patronokról eddig nem volt szó.

A BCC az alsó fűtőszálas (bottom coil) megoldásokat jelenti, leegyszerűsítve a kazánrész és a fűtőszál nem a patron felső részében (például ilyen a Helix), hanem alul található. Ezáltal, ha kevés a lötyi, akkor nem kell döntögetni az ecigit, hogy a kazánba bejusson a folyadék, ellenben ebben az esetben érdemes függőleges közeli állapotban tartani, mert így fog működni. Akkor viszont, amikor még jobban tele van, akkor ferdén, illetve majdnem vízszintesen jobb gőzt ad.
Másik nagy különbség, hogy a BCC patronokat tényleg jól kell legyártani, mert az alul lévő kazán miatt a folyás itt tényleg komoly hibalahetőség. Szerencsére a BCC Mega valószínűleg jól sikerült, mert nem nekem folyt, de az alsó levegőző nyílás középen hiányzik (ezért automata akkumulátorokon nem fog működni, csak manuálison), így eleve kisebb a megfolyás esélye. Hozzá kell tennem, hogy a nyári hőségben az összes Helixem folyik, de ez nem.

Ha csak magát a patront vesszük, akkor csak a 2,5 ohmos kazánt kapjuk meg hozzá, de az iGo készletben 1,8 (LR), 2,2 és 2,5 ohmost is adnak. Eleve benne volt a 2,2-es és ezzel is kezdtem el használni és ehhez fejhez/kazánhoz ajánlott egy szabályozatlan akkumlátor, vagy nagyobb feszültség, de az 1,8-ashoz egy szabályozott eGo is elég. Nagy gőz, erős TH és a Helixnél jobb ízvisszadás jellemzi. A tetejébe először a saját szipkáját tettem, de bármilyen 510-es driptippel használható. Egy fém driptip is remekül mutat rajta, én főleg azzal használom, egy lapos fém változattal.

Jól működik, mind a iSmoka iGo, szabályozott eGo akkumulátorokkal és a Gripper moddal is. Még egy stabilizált Joye 510-el is ment. A patron 3,5 milliliteres, ami egy láncvapernek is megfelelő méret. A nagy gőz miatt a fogyasztás is nagyobb, de valamit valamiért. Tölteni sem bonyolult, csak fejjel lefelé kell állítani, majd az alját, ami éppen felül van, letekerni és így fel lehet tölteni a fejjel lefelé álló felső részébe. Igazából ezt így leírni több idő volt, mint végrehajtani az egészet.
Töltésnél ügyeljünk arra, hogy sose töltsük tele, mert mindenképpen kell legyen benne levegő. Én kb. 0,5 milliliterrel kevesebbet teszek bele mindig. A legnagyobb gőzt akkor adja, amikor kb. félig van a tartály.

Nekem eddig bevált a Helix helyett és mióta megvan, azóta ezt használom. Merem ajánlani a kezdőknek is, mert ugyanolyan egyszerű kezelni, mint a Helixet, de annál megbízhatóbbnak tűnik. Láncvapereknek is beválik szerintem.

Számomra egyetlen hibája, hogy a levegőzése olyan készülékeken, amik nagyon zártak, nem elég jó, ezáltal olyankor nem teljesít igazán. Ezt én megoldottam egy 510-eGo átalakítóval, csak ezzel az a baj, hogy furán mutat az iGo-n. Ego, vagy ahhoz hasonlóan széles készülekeken ez nem lesz gond.

Név BCC Mega clearomizer
Ár 2490 Ft + postaköltség
Link http://vaporo.hu/patronok/ismoka-bcc-mega-clearomizer/bcc-mega-clearomizer-ezust-clear.html
Ecigi típus iSmoka iGo, Gripper 18350 mod, eGo-T-2 Upgrade, Joye 510 240 mAh
Kategória ajánlott


Update:
A levegőzést lehet javítani.

Szerző: Serrin  2013.08.25. 23:58 4 komment

Címkék: teszt ajánlott kezdőknek integrált bcc hardverteszt [updated] integrált patron vaporo vaporo.hu bcc mega bcc mega clearomizer clearomizer

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr735476829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lomha 8V 2013.09.06. 14:53:14

Kellemes kis teszt, köszönjük. A Mini változatát is nagyon szerettem, remélem ez is beválik.

Serrin 2013.09.06. 15:16:26

Igazán nincs mit.

Lesz még review a iKit készletről, BCC Mini és Vivi Nova patronokról is mostanában.
süti beállítások módosítása