Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png









(A fotóra kattintva galéria nyílik.)

Ahogy jeleztem is, ezen a héten szombaton volt az E-Cigi klub első találkozója. Az előre meghirdetett verseny elmaradt, de meg lehetett tanulni, hogyan keverjünk saját folyadékot. Eddig én ezt nem próbáltam, de tegnap kedvet kaptam hozzá.
Kevesen voltunk ott és az egész találkozó hangulata is nagyon kellemes volt, talán pont emiatt. A helyben kevert e-liquidek "demokratikusan" készültek, vagyis ott találtuk ki, hogy milyen aromákból álljon. (Pl.: RY4-cseresznye-fahéj-mentol és eper-mentolos, ha jól emlékszem, de kommentben várom a javításokat.) A tervek szerint lesz még ilyen és én is ott leszek újra. :)

A helyszínen meg lehetett vásárolni az EO termékeket, hiszen nekik köszönthetjük magát as szervezést is.

Részletek:
E-Cigi Klub az érdi Mandulás Sörözőben

2012. október 13-án 15 órától kerül megrendezésre az első e-liquid keverő bajnokság és kóstoló.

Mandulás Söröző
Érd, Velencei út 38.
Információ: 20-446-5840
www.mandulas-sorozo.hu

Budapestről, a Déli Pályaudvarról óránként indul vonat és kb. 15 perces sétára van az Érd vasútállomástól.

Szerző: Serrin  2012.10.14. 18:11 Szólj hozzá!

Címkék: beszerzés keverés eo házi keverés e-cigi-klub érdi-e-cigi-klub

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr984848151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása