Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Nemrégen voltam ismét Erdélyben és leírnám röviden, hogy ecigi terén miket tapasztaltan. Budapesten megszoktam már, hogy vagy rákérdeznek, hogy ez-e az e-cigi, vagy nem érdekli őket. Ott nem is ismerik akikkel találkoztam és csak egy másik felhasználónál láttam egy kb. egy eGo méretűt. Ez Szovátán történt és az egyik boltban az eladó használta.
Amúgy ott éttermekben még lehet használni analógot, valószínű ezért nem ismerik az emberek az elektromos cigarettát.

Orange Ways buszokon nem igazán ismerték a sofőrök, de azt mondták, hogy inkább ne használjam.

Szerző: Serrin  2012.07.15. 23:58 Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok e cigaretta e cigi ecigi ecigaretta Erdély

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr544658921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása