Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

A T3 egy tank típusú kazán. Ez azt jelenti, hogy 2 részből áll, mint a vatelines kazánok, de vatelines patron helyett egy cserélhető tartályt kell rárakni a kazánra. Ezek előnye, hogy a vatelines íz/mellékíz nem érezhető benne és látható, hogy mennyi folyadék is van benne. Ezen kazánok jellemzője általában, hogy rendszeres karbantartást és felújítást kell végezni rajtuk.
Nem összetévesztendők a tartályos, integrált patronokkal, mint pl.: a Bud Sapphire, mivel csak külsőleg hasonlók, de más a felépítésük.

Mikor még "ismerkedtem" a kazánnal, akkor kaptam egy kis segítséget az egyik fórumban. Ajánlom elolvasni kezdésnek azt is: http://prohardver.hu/tema/re_elektromos_cigaretta_avagy_az_e-cigi/hsz_4522-4522.html
Ezen kívül is elég sokat utánaolvastam és nem a legegyszerűbb kazán karbantartás szempontjából, de sok pozitív véleményt is olvastam róla.

Nem szedtem szét, tehát erről nem tudok nyilatkozni.

Külsőre jól néz ki az ezüst kazán és az átlátszó tartály. Ahogy a prohardveres fórumban is volt, hajlamos folyni és ezt sajnos én is tapasztaltam. Leginkább a Budhoz tudom hasonlítani és ahhoz képest a gőze szerintem jobb, de a Bud jobb ízt ad. Ráadásul egy T3 áráért 2 Budot is lehet venni. Akármennyire is tartósnak mondják a T3-at, de nekem igazából nem jött be. Ismereteim szerint a legtöbb tank rendszer hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, ezért átlagost adok neki, de szerintem nekem ez leginkább tartalék lesz a Budok mellett.

Létezik pár variánsa, ezek következnek felsorolás szerűen:
- T2, az elődje. Külsőre nagyon hasonló, de nem ugyanolyan a belseje.
- T3 eGo változat. Nekem az 510-es változata van meg.

Név T3 510 tank kazán
Ár 1700 Ft + postaköltség
Link, vagy beszerzési hely http://evapor.hu/t3-510-kazan-p-235.html
Ecigi típus eGo-T akkumulátor
Kategória átlagos (mint tank kazán)
Szerző: Serrin  2012.06.22. 21:19 Szólj hozzá!

Címkék: teszt ego t3 bud átlagos e cigaretta e cigi patron ecigi hardverteszt 510 ecigaretta integrált patron evapor.hu tank kazán tank rendszer t3 kazán t3 tank kazán

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr154605476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása