Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

 Az akkumulátor az egyik saját patronjával.
 
 Bud patronnal.



Angliából rendeltem ezt a készüléket, mert a csomag valójában egy akkut, usb töltőfejet és két intergrált patront tartalmaz. Paypallal lehet kifizetni és a Paypal rendszerben megadott címre szállítják a csomagot. Nekem egy hét alatt érkezett meg, de mások 3 nap alatt is megkapták. Gyanítom, hogy a Magyar Posta helyi kirendeltségétől függ a napok száma.
Elég jókat olvastam róla és emiatt sokat is vártam tőle, bár leginkább az akkumulátor a lényeg a csomagban. Utólag kiderült, hogy a töltő is lényeges, de a lássuk a részleteket.

Az akkumukátor vastagsága egy Ego akkumulátoré, de ahogy a fotókon is látható, nagyon rövid. Amolyan zsebrevágható méret az összes általam próbált porlasztóval és patronnal. Ebben a méretben 300 mAh van és emiatt nem egy könnyű darab, így a súlypont a szájban tartott készüléken kevésbé kényelmes, de nem vészes a helyzet.
Nincs rajta led, így lemerüléskor csak azt vesszük észre, hogy nem jön gőz. Szerintem szabályozott akku lehet, mert olyan hirtelen merül le, hogy a gőz mennyisége sem csökken előtte, csak az utolsó 1-2 slukknál.
Automata működésű, tehát nem kell gombot nyomni, de nálam sosem produkált véletlen működést. Az összes lehetséges megoldást kipróbáltam (saját integrált patronja, Bud V2 VG, 510 alap porlasztó és patron) és mindegyiket remekül meghajtja. A Bud-dal eddig a győztes összeállítás nálam. Jobban szeretem használni, mint a sima 510 akkukat.

Az akkut fel lehet fűzni kulcstartóra, vagy nyakba is lehet akasztani, ha valaki erre vágyna. Mostanra én már leszedtem a rajta lévő "akasztót", de magát a fém karikát újra fel tudnám tenni, ha mégis csak felfűzném valahová.

A töltőfeje viszont egy szempontból egyedi, mert a sima 510 töltőfejeken van egy műanyag "kör" a fém csatlakozó körül, míg ennél az hiányzik. A sima 510 töltőfejekkel nem is lehet tölteni, mert a széles méret miatt nem mennek rá. Emiatt mindenképpen érdemes magunkkal hordani ezt. Azt érdemes tudni még, hogy a töltőfej teljesítménye csak fele a normál 510 töltőfejnek.

Az integrált patronokkal nincs gond, leszámítva a benne lévő folyadékot, mert az többek szerint simán romlottnak tűnik. Lehet, hogy a magas nikotin miatt (18 mg), de eddig mindenki szerint nagyon rossz. Virginia ízzel kértem, de másoknak más ízzel ugyanaz a helyzet.

Összességében, az akkumulátor nagyon jó, az integált patronokból kifogy a rossz folyadék és másikat lehet bele tenni, így szerintem nagyon jó vétel. A viszonylag magas ára csak ajánlani tudom. Jó lenne, ha csak az akkumulátort külön is lehetne kapni magyar webshopokban is, de sajnos eddig ennek semmi jele.

Név ScrewDriver, SD KeyRing
Ár Kb. 7000 Ft + postaköltséggel együtt, a GBP árfolyamtó függ.
Link, vagy beszerzési hely http://www.cavecom.com/screwdriverSD/shopSD/sdkeyring.shtml
Ecigi típus Saját akkumulátor, saját integrált patron, Bud V2 VG, 510 alap porlasztó és patron.
Kategória ajánlott
Szerző: Serrin  2012.04.22. 22:15 Szólj hozzá!

Címkék: teszt beszerzés webshop automata ajánlott akkumulátor kitekintő csatlakozó csatlakozók hardverteszt screwdriver joye joye 510 sd keyring

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr534467208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása