Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Hirtelen jutottam hozzá ehhez az integrált patronhoz, emiatt nincs hozzá vg-s folyadékom, de pg-vel is meglepően jó. Az akkukkal a töltöttség függyvényében csökkent a gőz (teljes töltöttséget és kb. 50%-osat próbáltam egymás után), de USB PT-vel még erősebb a gőz, mint vártam.

Pár gondolat, ami eszembe jutott róla:
- Bár a leírás a szerint PG és VG folyadékkal is működik, de azt nem tudom, hogy a folyamatos PG használat mit eredményez idővel.
- Gyanítom, hogy jobban meríti az akkut, de szerintem annyira nem vészes. A gyakoribb töltés mindenesetre nem tesz jót az akkunak, ezért sem használok LR kazánokat.
- Gyakorlati tapasztalat, de leírva is láttam, hogy ha csökken a gőz, akkor "üresen" kell beleszívni, hogy tisztuljon. Vagyis manuális akkunál gomb lenyomása nélkül, automatánál meg le kell venni az akkuról.
- Ezt a patront is szokták módosítani és felújjítani, az EO-s linken is írnak róla. Erről igazán nem tudok írni, de ha elromlik, akkor biztosan meg fogom nézni.
- A patron tartály részénél a borítás csak matrica és ha azt leszedjük, akkor átlátszó lesz. Az alap állapotában is látható a folyadék mennyisége ablakban, nekem így jobban is tetszik.

Igazából ez egy jó integrált patron, nekem eddig bejött. Nem is drága, mert sima Joye 510 porlasztó áráért két darabot is kapunk belőle és annál sokkal jobb a gőze. Hosszú távon a legtöbb felhasználónak is bejön, ahogy olvastam, de amiatt még aggódok, hogy a PG nem okoz-e gondot majd később. Most megkapja az ajánlottat tőlem.

Név Bud Sapphire V2 patron, VG változat
Ár 1700 Ft + postaköltség és 2 darab van egy csomagban.
Link, vagy beszerzési hely http://ecigionline.com/products/277-bud-sapphire-patron.aspx
Ecigi típus Joye 510 akkumulátorok (180 és 280 mAh) és 510 USB PT
Kategória ajánlott
Szerző: Serrin  2012.04.16. 18:06 Szólj hozzá!

Címkék: teszt bud ajánlott manuális vg ecigi eo hardverteszt ecigaretta vegetable glycerin joye 510 joye 510 usb tápegység usb tápegység usb passthrough bud sapphire v2 vg

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr894454860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása