Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Ma két boltban is jártam és ezekről leírásnak is kell lennie.

Az első az Astoriánál van, egy delikát bolt a Rákóczi út 6 alatt. Mellette van egy Roni ABC is, ennek alapján találtam meg. Itt csak e-health cigit és annak variánsait láttam (ezt ne vegye meg senki, de majd lesz bejegyzés róla később) és folyadékot, ami viszont drága, mert 10 millis (összemértem a saját 10 millis folyadékommal) és 1650 Ft. Csak Red Bull ízben volt. Ez egy 24 órás bolt, szóval bármikor oda lehet menni. Nincs weboldaluk.

Itt ajánlottak nekem egy boltot, ahol Joye 510-hez lehet kapni alkatrészeket, de az 18-kor bezár, így nem mentem el oda és a munkaidőm miatt úgysem tudok odamenni. A Kazinczy utca 50 számot mondta, google szerint ott egy fodrászat és egy El Rapido nevű hely van. Ha valaki egyszer elmegy oda, akkor kérem, hogy kommentbe írja meg, amit talált.

Másik egy webshop is, de leírom hogyan kell odamenni. Moszkva térnél (Széll Kálmán most) meg kell keresni a Margit körúton a 105-ös házszámot, konkrétan a Maggie's használt ruhát. Tokot/dobozt akartam a készletemhez, de sajnos egyik sem felelt meg az ecigim vastagsága és hosszúsága miatt. A kínálatuktól nem esem éppen hasra, de legalább este 8-ig nyitva vannak.
 

Szerző: Serrin  2012.02.21. 22:05 Szólj hozzá!

Címkék: folyadék red bull lötyi e cigaretta e cigi lötty [updated] e liquid ecigaretta e cig.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr244161206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása