Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

A mostani bejegyzésben inkább nem technikai részletekről lesz szó, inkább azokról az apróságokról, amik az ecigi használattal járnak. Először is, a napi rutinban beáll több változás. A cigis doboz vétele helyét átveszi a patron és az akkumulátor töltése (ez részemről a számítógép usb portjáról történik). Az öngyújtó sem kell már, mert az apró gomb az akkun pont elég, hogy jöjjön a „füst”. Van Zippom, meg mindenféle szép öngyújtóm, de az ecigi óta ezek pihennek.
Ami a legjobban hiányzik, az nem az analóg cigi, hanem a cigis doboz. Az egy hasznos eszköz, mert a hátulján lévő celofán mögé lehet feljegyzéseket berakni és a dobozban lehet aprópénzt is tartani. Balatonon a strandon rendszeresen használtam pénztárcának az aktuális dobozt. Ezenkívül a dobozoknak általában szép dizájnjuk is van, amit nem kell bemutatni a dohányosoknak. A cigis doboz alakja egyébként pont megfelelő, éppen jól belefér az emberi kézbe és a zsebben elfér a többi holmi mellett.
Az eciginek is kell valami doboz, ami nálam egy fém Marlboros díszdoboz, de ennek nincs hagyományos alakja, hanem a szélesebb változat. Majd szeretnék venni egy cigis doboz méretű PCC-t, mert legalább a mérete stimmel és nem kell állandóan pakolgatnom sem, mint most.
Egyébként minden másban már pótolja számomra az analógot, csak arra kell ügyelnem, hogy a megfelelő füstélményhez mindig legyen nálam jól feltöltött pótakku és patron.

Ha valaki fontolgatja az áttérést az analógról, akkor szerintem bátran vágjon bele. Amit ajánlok, hogy ne vegye meg az első üzletből/webshopból a leginkább cigi méretű és kinézetű, olcsó darabot, inkább nézzen körül. Én is ezt tettem és a nekem megfelelőt választottam, ami egy Joye 510-es készlet. Persze megvannak a terveim, hogy miket szerzek be a készletemhez, de ezzel mindenki így van. Ha valaki nem hiszi most el, akkor úgyis megtapasztalja majd ezt. :)

Röviden, nem bántam meg a váltást és másoknak is szívesen ajánlom. Mivel törvényesen már csak nyílt téren lehet dohányozni, ecigizni viszont elvileg bárhol szabad, így ez egy újabb előny az egészségi változások mellett. Ezeken kívül nem említettem a mindenféle ízeket, meg a különféle kazánokat, akkukat, stb. amiből sokaknál hobbi lesz idővel. Végezetül több fórumot belinkeltem már, azokban is ajánlom az olvasgatást, mert sokat tanultam én is belőlük.
 

Szerző: Serrin  2012.02.17. 21:43 Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr424125734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása