Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Ezzel a teszttel kicsit bajban vagyok, mert az EO-n ebben a formában ez a folyadék nem kapható, pedig onnan kaptam. Konkrétan az alapkészletem patronjaiban ezt volt eleve. Ezzel a nikotinerősséggel éppen nem kapható, de 6mg-s rendelhető.

Igazából az íze dohányra akar hasonlítani, de valahogy nem az igazi. Lehet, hogy a nikotintól, de szerintem van torokhatása. Erősebben kiszárítja a számat, mint a Red Bullos, elég sokat kell rá innom. Alapvetően elmegy az összkép, de nekem annyira nem jön be. Mivel ezen kívül igazi nagy baj nincs vele, ezért átlagost érdemel.

Név Marlboro, vagy USA Mix
Ár 900 Ft + postaköltség
Link, vagy beszerzési hely http://ecigionline.com/products/11-marlboro-pg.aspx
Bázis PG
Nikotin 18mg (Az EO webshopban csak 6 és 0mg-s rendelhető.)
Ecigi típus Joye 510, alap porlasztó és patron, 280 mAh akkumulátorral
Kategória átlagos


 

Szerző: Serrin  2012.02.16. 00:42 Szólj hozzá!

Címkék: teszt th átlagos marlboro íz lötyi pg lötty propilén glikol eo [updated] eliquid propylene glycol throat hit usa mix 18mg nikotinos folyadékteszt

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr484115998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása