Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Ez sem valódi teszt, de nagyon hasznos, legalábbis sok pénzt meg lehet vele spórolni.

A decemberi találkozón kaptam egy tippet arról, hogy hogyan lehet újra használhatóvá tenni az Aspire BDC amúgy csak egy hétig használható kazánjait. A jó öreg citrompótlós megoldást választottam. Igazából annyira egyszerű, hogy nekem is eszembe juthatott volna.

Az eredeti módszer: "Én ecetes vízbe teszek egy kis szódát, óvatosan mert reakcióba lép az ecettel. Több napig áztattam benne, utána sima vízben is vagy két napig."

A saját változatom szerint élelmiszerboltban kell venni citrompótlót. Ez teába való kis citromsav tabletta és vízben nagyon jól oldódik. Párszáz forint olyan mennyiségű tabletta, ami hosszú időre elég. Létezik egy teaízasítő nevű is, de az nem citromsavat, hanem C vitamint tartalmaz, az meg nem az igazi erre a célra. Egyszer tévedésből ezt vettem és teába tényleg jó, de tisztításra hagyom inkább a citromsavat.

Feles pohárba beleraktam az elhasznált kazánt és egy darab tablettát, majd feltöltöttem vízzel. 1 napig áztattam (szerintem elég tömény lesz a citromsav a feles pohárban), utána a citromsavas vizet leöntöttem és még egy napig áztattam tiszta vízben. Sima csapvizet használtam hozzá, de aki fél tőle, az desztillálttal is megcsinálhatja.

Kb. fél nap használat kellett hozzá, hogy az eredeti gőzt produkálja, de azóta 3 napja használom újra és olyan, mintha újat tettem volna bele a patronba. Nyilván, hogy végtelenségig ezt a tisztítást nem lehet ismételni, de sokkal olcsóbb, mint 6-7 naponta új kazánt tenni bele. Ha még néhány tisztítást kibír, akkor kazánonkénk kb. 2000 Forintot lehet ezzel spórolni.

Azzal érdemes vigyázni, hogy ne égessük ki a tisztítás után, mert akkor megég a vatelin és végképp használhatatlanná válik a kazán. Érdemes úgyanúgy egy órát folyadékkal átitatni használat előtt, mint a teljesen újnál.

Szerző: Serrin  2014.01.07. 21:54 Szólj hozzá!

Címkék: teszt bdc hardverteszt DIY Aspire BDC Nova-SS 1.8 Ohm aspire bdc

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr865745452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása