Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
https://lh6.googleusercontent.com/-l5CDO8EIeYs/UG2dO0wJt6I/AAAAAAAAILM/S0auW0ikqDg/s800/header_V1c_942x226.png

Az első bolt, ahol voltam, az Eagle Taloné, akinek a neve ismerős lehet az ECF-ről. Webshopja címe http://eaglevapors.hu/ és az üzlet a Budapest, VI. kerület Aradi u. 22. cím alatt, az Oktogontól kb. 5 perc sétára található. A bejárati ajtón van egy csengő és ha arra járunk, akkor nyugodtan lehet azt használni. Ha valaki nem a szokásos időpontban (este, stb.) szeretne menni, akkor a 06-30-558-7059 telefonszámon is jelezheti, hogy mikor menne és azt meg lehet beszélni.

Jelenleg főleg eGo, eCab készletek vannak és a szokásostól eltérően amerikai liquidek. Az eGo-ról már sokszor volt szó a blogban, ezért inkább az eCab az érdekes. Ez egy cserélhető cellás (360 mAh) kisméretű manuális mód és bőven kielégíti a kevesebbet dohányzók igényeit. Ráadásul hölgyeknek kifejezetten ajánlott. A készlet tartalmazza a kazánt, cellát és a cellák töltőjét is.

Ami különleges, hogy a boltban lehet kérni beszerzést külföldről, akár a tengerentúlról is. Ez lehet pl.: mod készülék, de erről bővebb felvilágosítást Eagle Talontól kaptok személyesen. Szerintem a kezdők is és a haladó vaperek is találhatnak nála újdonságot, én bátran merem a boltot ajánlani.

Ha a fotók nem töltődnének be, akkor itt az összes elérhető:
https://picasaweb.google.com/104859332824034559174/Boltok_eaglevapors?authuser=0&feat=directlink
Szerző: Serrin  2013.08.08. 23:57 1 komment

Címkék: boltok [updated] eaglevapors.hu eagle vapors ecab

A bejegyzés trackback címe:

https://ecigiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr15452942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marfoldi 2013.11.14. 15:39:40

Csak ajánlani tudom, körülbelül 1 hónapja vettem meg az első elektromos cigimet, és liquid hiányában körbeérdeklődtem, hogy mégis hol érdemes vásárolni. Egy fórumozó ajánlotta a boltot. Ami nagyon szimpatikus és feltűnt már először is, hogy a tulaj (Eagle Talon) tényleg profi a témában, bármilyen kérdésem volt egyből kaptam a választ! Sajna nemrégiben elkövettem azt a hibát, hogy máshol vásároltam egy atomizert, nem nevesíteném a boltot, bár ez nem is a boltnak a hibája, inkább az eladóé, hogy ilyen leszarom stílusban foglalkozik a vevővel, 5 percig álltam a pultnál, mire kiveszi a füléből a fülhallgatót, és megkérdezi, hogy "na mi kell?" Ezt követően a kérdéseimre sem tudott érdemben válaszolni... Ezzel ellentétben ide mindig szívesen megyek, tudom, hogy készséges a tulaj és szívesen válaszol a valószínűleg másoktól már sokat hallott kérdéseimre is! Összegezve: Szerintem a legjobb üzlet a fővárosban!
süti beállítások módosítása